Plugg plugg plugg

Känns lagom bra att ha tre praktiska prov nästa vecka och en tenta veckan efter det.
Fy fan vad jag kommer kugga, i alla fall på ett av de praktiska proven. Finns inte en chans att jag klarar av det. Men, men. Det är väl inte hela världen? Finns ju omtentor och omprov av en anledning.
 
Drar hem till min pappa imorgon då jag inte har några lektioner på torsdag eller fredag. Man får passa på att åka hem och snylta på mat när man väl kan, är liiite trött på nudlar och Varma Koppen just nu. Idag bestod dock middagen av tre delicatobollar och saltiner. Orkade inte koka upp vatten och någon gång då och då får man väl vara onyttig.
 
Undrar för övrigt när det här blir hemma. För stunden är mitt studentrum bara "hemma". Känns inte helt på riktigt. Därför blir det skönt att komma hem imorgon och veta att jag kommer ha mer än en halv vecka där innan jag måste "hem" igen.SL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback