Då var det dags igen

Att blogga igen.
Har haft otroligt många bloggar sen 2006 och har bloggat om allt möjligt. Gav upp efter ett tag, hade inget intresse av att skriva för andra, och egentligen inte heller för mig själv.
Men nu är det 2013 och mycket har förändrats under det här året och det finns många tankar som snurrar runt i huvudet nu. Tankar som måste få komma ut så jag inte blir helt knäpp.
 
Men det får bli lite senare, för nu måste jag studera.
Måste klara tentor och allt därtill på första försöket. Har inget CSN-bidrag/lån och lever på de pengarna jag har på kontot. Sabbar jag tentan så har jag 2000kr att klara mig tills slutet av november.
Vet redan nu att det aldrig skulle fungera i längden eftersom jag kommer behöva betala två hyror under den perioden och fylla på SL-kortet. Bara det blir ca 7000 kr. Utan mat inberäknat.
 
Så plugg plugg plugg är vad som gäller framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback